Limbă: RO
Valută: RON
Bine ați venit la magazinul nostru! |

Coș de cumpărături

0 produse

Intrebari Frecvente

 

1) Cum se poate face plata? Cate modalitati de plata exista?

 

Pasul 1: Apasati butonul “Adauga in cos” din dreptul produsului pe care doriti sa il cumparati.

Sunteti acum in pagina cu cosul de cumparaturi. Mai puteti adauga alte produse sau renunta la unele la care v-ati razgandit.

V-ati hotarat ce sa cumparati. Vi se va  solicita completarea unui formular cu adresa de livrare si informatiile necesare pentru facturare. Puteti sa va inregistrati pe site inainte de a continua procesul de cumparare. Acest cont trebuie facut o singura data insa.

Pasul 2: Alegeti modalitatea de plata: plata prin Carte de credit/debit (Visa, MasterCard, Diners Club, American Express si JCB) sau ramburs (plata la livrare). Daca alegeti ultima varianta, procesul de confirmare a comenzii, autentificare, plata se efectueaza offline.

Daca alegeti plata online cu card, pe o pagina securizata introduceti datele cardului cu care doriti sa achitati contravaloarea comenzii:

●     numarul cardului;

●     data expirarii;

●     codul CVV2 sau CVC2(in cazul in care cardul dumneavoastra are un astfel de cod);

●     parola 3D secure(daca aveti un card inrolat in sistemul 3D Secure);

Pasul 3: Daca informatiile furnizate sunt corecte si daca in contul de card aveti fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veti primi un mesaj de aprobare a tranzactiei. In acest moment suma aferenta tranzactiei este blocata (nu o puteti folosi), fara a fi inca debitata de pe cardul dumneavoastra

 

Pasul 4: Comerciantul este notificat de aprobarea comenzii si pregateste livrarea. Dupa efectuarea livrarii si notificarea acesteia catre PayU, se debiteaza efectiv suma blocata de pe cardul dumneavoastra.

Pentru a completa o comanda, completati cu atentie toate datele personale cerute in formularul de comanda. Un aspect foarte important este adresa de email unde veti primi toate detaliile referitoare la comanda dumneavoastra, precum si comunicarile ulterioare plasari comenzii. La incheierea comenzii aveti posibilitatea de a tipari factura proforma care va contine toate detaliile tranzactiei.

 

2) Ce este o comanda incheiata?

 

Comanda este incheiata in momentul in care plata Dvs este autorizata, procesata de sistemul PayU iar comerciantul a confirmat livrarea produselor/serviciilor. In acest moment, banii sunt transferati din contul Dvs. in contul PayU, care incaseaza plata in numele si pe seama comerciantului. Pana in acest stadiu, banii sunt blocati pe parcursul procesarii, insa nu sunt transferati. Obligatia Dvs de plata se stinge la momentul efectuarii platii catre PayU.

 

3) Ce se intampla dupa ce plasez comanda?

 

Dupa plasarea comenzii veti primi o confirmare imediata a tranzactiei precum si un email cu datele complete ale comenzii. Comerciantul va fi instiintat de comanda dumneavoastra si, in cazul produselor fizice, va va livra produsele comandate (impreuna cu factura si certificatele de garantie) la adresa indicata de dumneavoastra.

 

4) Adresa de livrare poate diferi de adresa de facturare?

 

Da, este posibil. In cazul in care doriti ca livrarea sa fie efectuata la alta adresa decat adresa de facturare, va trebui sa precizati acest lucru in formularul de comanda.

 

5) Cum se face Transportul? In cat timp ajunge produsul?

 

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii clientului, prin curierat. Va rugam sa luati in considerare ca exista un interval de 12-24 ore intre inregistrarea comenzii si preluarea acesteia de catre curier. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata clientului.

 

6) Cine Poate Folosi Produsele?

 

Produsele dezinfectante actioneaza rapid asupra germenilor patogeni (bacterii,micobacterii,  fungi, virusuri, spori) si asigura protectia utilizatorilor fie ca fac parte din personalul angajat din domeniul medical (cabinete de medicina dentara, chirurgie, ginecologie, O.R.L., medicină generală, unităţi sanitare particulare si de stat, etc.), veterinar, industriei alimentare (unitati de alimentatie publica), colectivitati (scoli, gradinite, universitati, hoteluri, restaurante, domeniul casnic), cabinete de infrumusetare.

 

7) Ce spectru de actiune prezinta produsele noastre?

 

ISORAPID® Spray

Bactericid, inclusiv MRSA, fungicid, tuberculocid, micobactericid (M. Terrae + M.Avium).

Virucid: hepatita B, hepatita C, HIV, Adenovirus, Coronavirus (SARS), virusul gripal A, Polyomavirus.

 

DENTIRO® Wipes

Bactericid, inclusiv MRSA, fungicid, tuberculocid.

Activ asupra: hepatita B, hepatita C, HIV, Coronavirus (SARS), Vaccinia virus, Virus gripal A, Herpes Simplex .

 

DENTIRO® Foam

Bactericid, fungicid: 10 minute

Hepatita B inclusiv HIV: 5 minute

 

ISORAPID® Floor

Bactericid, fungicid, tuberculocid, HBV, HCV, HIV, virus Vaccinia.

 

OROCID-MULTISEPT® PLUS

 

Bactericid, inclusiv MRSA, fungicid, tuberculocid.

Virucid: hepatita B, hepatita C, HIV, Adenovirus, Coronavirus (SARS).

 

OROLIN® Burbath

 

Bactericid, fungicid, tuberculocid (M Terrae + M Avium).

Virucid: hepatita B, hepatita C, HIV, Adenovirus, Herpes virus, Polio virus.

 

OROLIN® Perasept

 

Bactericid, fungicid, virucid (HBV, HCV, HIV, Adenovirus, Poliovirus), micobactericid (M. Terrae+M.Avium), sporicid.

 

OROLIN® Intra

 

Bactericid,Fungicid, Tuberculocid, Virucid (Poliovirus), Polyomavirus, Virus Vaccinia, Virusuri cu anvelopă (inclusiv HIV/HBV) BVDV/Hepatita C, Adenovirus, MRSA.

 

OROLIN® Lotion

 

Bacteriostatic/fungistatic.

 

OROMED® Gel

Bactericid, fungicid, micobactericid(M.Terrae, M.Avium), virucid: Hepatita B, Hepatita C, HIV, Virusul Vaccinia, Virusul Herpes simplex, Virusul Gripal A (H1N1, H3N2), Rotavirus, Norovirus.

 

OROSEPT® Solution

Bactericid, inclusiv MRSA, fungicid, tuberculocid.

Virucid: Hepatita B, Hepatita C, HIV, Adenovirus, Coronavirus (SARS), Virusul gripal A, Norovirus.

 

ASEPTOPRINT® Liquid

 

Bactericid, fungicide, HBV, HCV, HIV, virus Vaccinia.

 

ASEPTOPRINT® Spray

Bactericid, fungicid, tuberculocid, micobactericid, activ asupra HBV, HCV, HIV, papovavirus

 

8) Valabilitatea solutiei de lucru la produsele concentrate? Dar odata ce produsul a fost desigilat?

 

Solutia de lucru la produsele concentrate ramane valabila timp de 2-3 zile de la preparare in afara de produsul OROLIN® Perasept – sterilizant la rece la care solutia de lucru este valabila 24 ore de la preparare.

Produsul OROLIN® Burbath – gata preparat se va utiliza 7 zile din momentul imersiei instrumentarului in cuva/recipient.


Produsul desigilat poate fi pastrat in ambalajul original in recipientele inchise cu capac pana la data expirarii inscrisa pe ambalaj cu respectarea conditiilor de depozitare mentionate in modul de utilizare formulate de producator.

 

9) Concentratii si dilutii?

 

ISORAPID® Floor:

Concentraţie:0,25% - 0,5%

Solutia de lucru se obtine prin diluarea a 20 ml. - 40 ml. solutie concentrata la 8 litri de apa.

40 ml. de solutie de lucru sunt suficienti pentru a dezinfecta o suprafata de 1 metru patrat.

 

OROCID-MULTISEPT® PLUS

 

Concentratie: 2% = 20 ml. la 1 L apa - 15-60 minute

                       4% = 40 ml. la 1 L apa – 30 minute

                       5% = 50 ml. la 1 L apa – 15 minute

 

OROLIN® Perasept - Sterilizant la rece

 

Concentraţie:1% = 1 linguita dozatoare 10 g./1 L apă (din 1 kg = 100 L solutie de lucru)

Timp de acţiune: 30 minute spectru complet.

Concentraţie:2% = 2 lingurite dozatoare 10 g./1 L apă (din 1 kg = 50 L, solutie de lucru).

Timp de acţiune:10 minute spectru complet.

 

ORO CLEAN® Liquid

 

Concentraţie: 2% = 20 ml. la 1 L de apă.

           

Din 1 litru soluţie concentrată, la concentraţia de 2% se obţin 50 litri solutie de lucru.

 

ASEPTOPRINT® Liquid

 

Concentraţie: 0,5%/10 minute   adica 5 ml la 1L apa

Concentraţie: 2%/2 minute        adica  20 ml la 1 L apă

 

Din 1 L soluţie concentrată, la concentraţia de 0,5% se obţin 200 litri soluţie de lucru.

 

10) Este obligatoriu ca produsele sa fie utilizate in ambalajul original?

 

Da, produsele trebuie utilizate in ambalajul original din mai multe considerente: materialele ambalajelor sunt special concepute pentru a va proteja de substantele active din componenta dezinfectantelor, acestea prezinta numarul de lot si perioada de valabilitate inscriptionate pe ambalaj cat si eticheta originala care contine simbolurile de periculozitate, informatii referitoare la activitatea biocida a produsului, etc.

Recomandam folosirea ambalajelor originale si a accesoriilor furnizate de producator (pulverizatoare, dispenser, cuve) recomandate de catre producator. Inlocuirea acestora poate afecta integritatea produselor si rezultatele obtinute.

 

11) Avize eliberate de Comisia Nationala de Produse Biocide/Notificare eliberata de Ministerul Sanatatii – Compartimentul Dispozitive Medicale si Fise tehnice de securitate?

 

Toate produsele dezinfectante comercializate de noi prezinta Aviz de produs biocid sau Inregistrare ca dispozitiv medical in functie de categoria de produse in care sunt incadrata si Fise Tehnice de Securitate . Acestea sunt postate si pe situl nostru pentru fiecare produs in parte insotite si de modul de utilizare.

 

12) Care produse sunt “Biocide” si care sunt “Dispozitive Medicale” conform legislatiei din Romania?

 

Conform O.M.S. 261/2007 cu modificarile si completarile ulterioare “dezinfectia prin mijloace chimice se realizeaza prin utilizarea produselor biocide”  iar  “dispozitivele medicale termosensibile se sterilizeaza chimic cu solutii/substante chimice destinate special acestui scop si care respecta Directiva 93/42/CEE si legislatia referitoare la dispozitivele medicale” conform Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 840/2007 privind modificarea si completarea Normelor tehnice privind curatarea,dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare. 

 

13) Este factura Proforma eliberata automat de sistem documentul care se introduce in contabilitate?

 

Nu. Factura pentru inregistrarea in contabilitate va fi emisa separat si va livrata imreuna cu produsele comandate. Factura proforma eliberata de sistem, are un caracter pur informativ. Aceasta contine si taxa ramburs, in cazul platii la livrare, care va fi facturata de societatea de transport (ex. FanCurier)

 

14) Ce este taxa C.O.D.?

 

C.O.D. este o abreviere de la sistemul Collect On Delivery, in cazul platii la livrare, se va percepe o taxa suplimentara ce constituie plata ramburs, si va fi facturata de societatea de transport (ex. FanCurier). Aceasta taxa este perceputa numai in cazul platii la livrare.